HTML

Együk meg a világot!

Üdvözöljük a Lucullus BT gasztronómiai egyesület időtmegállító, teretszétszelő gasztroblogján. Az egyetemes gasztronómiát népszerűsítjük 2003 óta, valamint megismertetjük a külföldi (konyha)kultúrákat az alapanyagokon, ételeken és rendezvényeken keresztül. Légy Te is része a folyamatnak! Hírlevélért küldj e-mailt az elnokseg@lucullusbt.hu címre!

Címkék

címkefelhő

Legfrissebb fotóink

Ajánlott oldalak

Friss topikok

Cseresznyepálinka projekt - 1. fejezet

2011.05.21. 22:36 lucullus

Elhatároztam, hogy megcsinálom életem első önálló cseresznyepálinkáját. Eddig mindig a Faterral közösen csináltuk, de Ő most nem tud segíteni, mivel 1,5 hónapja kórházban van, és 3,5 éve küzd egy alattomos betegséggel. A Lucullus BT 100. vacsoráját is Neki ajánlottam április 29-én, aznap volt 74. éves, köszönöm a sorsnak, hogy megérte ezt a napot. Viszont telhetetlen vagyok.  A következő célok kitűzése is kötelező, mert soha nem lehet tudni, mitől lesz jobban, vagy mitől gyógyul meg. A fő célkitűzés most az, hogy Édesapám megkóstolja a saját birtokán termelt cseresznyének néminemű transzformációját. Remélem, sikerülni fog .-)
Most a -1. szinten vagyok, amikor is elkezdett érni a cseresznye, és előkészítettem az összes műanyag hordót. Az utcánkban Jászberényben 5 db nagy cseresznyefa van, amiket még a Fater ültetett, ezekről tervezem az első szüretet május 28-án.

Kapcsolódó fotók: 

 

 

Turóczi Gábor
 

Szólj hozzá!

Címkék: pálinkakultúra

süti beállítások módosítása