A világhírű kávézólánc éppen egy évvel ezelőtt nyitotta meg első hazai üzletének kapuit. Mozgalmas egy év volt ez a Starbucks számára, hiszen népszerűségének köszönhetően nemcsak két további üzlet megnyitásával büszkélkedhet, hanem számtalan elégedett vendéggel is, akik a Starbucks által kínált egyedi Élményt és minőséget választják nap mint nap.
A Starbucks Coffee Company egy éve színesíti Magyarország kávéházi kultúráját. Első hazai üzletét 2010. június 16-án nyitotta meg a forgalmas WestEnd bevásárló központban. Rajongók ezrei várták türelmetlenül, hogy végre itthon is részesei lehessenek a Starbucks Élménynek. A magyar közönség végre megismerhette a minőségi kávézás, a baráti hangulat és az élményekben gazdag kiszolgálás semmihez nem hasonlítható élményét. A folyamatos teltház és a számtalan pozitív visszajelzéseket követően alig fél év elteltével a második hazai Starbucks kávézó is megnyílt, melynek 2010 decemberétől a Mammut bevásárló központ ad otthont. A Mammut nyitást követő hetekben a Király utcában harmadik, s egyben legnagyobb budapesti Starbucks kávézót is birtokba vehették a vendégek.
Mindhárom kávézó sikere töretlen, s immár egy éve szolgálnak „harmadik helyként” a magyar közönség számára, legyen az munka utáni frissítő kávé vagy baráti beszélgetések apropója. Az elmúlt egy év tehát számtalan örömteli és érkékes pillanatot hozott mind a Starbucks partnerei, mind a kávézó vendégei számára. „Munkánk sikerességét hűséges fogyasztóink igazolják. Az elmúlt egy év sikere pedig gyümölcsöző jövőt ígér számunkra. Vendégeink elégedettsége visz minket előre, így a jövőben is minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy továbbra is széles mosollyal lépjenek be üzleteinkbe és ha lehet, még elégedettebben távozzanak.” – nyilatkozta Szabó Orsolya, a Starbucks marketing specialistája. „Öröm betérni a Starbucks üzleteibe. A baristák bármikor képesek mosolyt csalni az arcomra, a finomságokkal pedig képtelenség betelni! Még szerethetőbbé teszi őket környezettudatosságuk, mely a mindennapok része a kávézólánc üzleteiben. Alig vártam, hogy hozzánk is megérkezzenek!” – fejtette ki véleményét László Balázs, a Starbucks egyik magyarországi törzsvásárlója.
Az idei év nem csak a magyar kávézók számára különleges, hiszen a Starbucks Coffee Company idén ünnepli negyvenedik évfordulóját, melyet egyben a jól ismert logó újjászületése is kísért.
A Starbucks kávézó 1971-ben indult hódító újtára Seattle-ben, egyetlen apró üzlettel. Mára 50 országban képviseli a minőséget és a méltányos kereskedelmet, melyet egyedülálló kávéházi hangulattal ötvöznek több mint 17.000 üzletben világszerte. A Starbucks italai kizárólag prémium minőségű és 100% Fair Trade Certified presszókávéból készülnek. A Starbucks Partnerei számára a tökéletességet a vendégek kívánságai alapján elkészült csésze kávé szimbolizálja, melyben megízlelhetik a világhírű Starbucks Élmény minden cseppjét. A Partnerek nem csak a kávézó falain belül igyekszenek mindent megtenni a vendégek maximális elégedettségek érdekében, hanem azáltal is, hogy aktívan támogatják a helyi közösségek fejlődését. Az eltelt egy év alatt számos jótékonysági akciót szerveztek: szoros együttműködésben állnak a Derkovits Gyula Általános Iskolával, fennállásuk negyvenedik évfordulóját pedig 40 órás önkéntes munkával ünnepelték meg.
Érdekességek, adatok a Starbucksról
- A hazai Starbucks slágertermékei a forró italok sorában a Caffé Latte, míg a kevert italok között a Caramel Frappuccino. Vendégei ajándéktárgyai közül legtöbbször a Budapest City bögrét vitték haza magukkal.
- 1 év alatt 10 féle teát, 7 új italt, 6 szemes kávé különlegességet, 4 ínycsiklandozó süteményt, 5 reggeli terméket, és 60 ajándéktárgyat ismerhetett meg a magyar közönség
- A Starbucks kávézóiban minden kávé Fair Trade kávéból készül, azaz a Starbucks kávéi méltányos kereskedelem útján, három kávétermesztő régióból (Latin-Amerika, Afrika és Arábia, Ázsia és Óceánia) származnak. A régiók farmereink bevonásával életkörülményeik javítását és üzleti tevékenységeik fejlesztését segíti elő a vállalat, ahogy minden fair trade termék megvásárlásával maguk a fogyasztók is támogatni tudják a kistermelőket.
- A világ legkedveltebb Starbucks kávéja a Sumatra, míg a hazai közönség az elmúlt év során legtöbbször kért kávékülönlegessége a karácsonyi Christmas Blend volt.
- A Starbucks poharakon leggyakrabban előforduló női név a Katalin volt, míg a férfinevek közül a Péter került fel a poharakra a legnagyobb számban.
- A Starbucks Magyarország Facebook oldalának jelenleg több mint 12.000 rajongója van már, ami napi szinten 30-40 újabb rajongó csatlakozását jelenti. A Starbucks rajongóinak 66%- a női nem soraiból kerül ki. A Starbucks rajongói oldalára az elmúlt egy év során 2.000.000-an voltak kíváncsiak, kommentjeit pedig 10.000.000 látogató osztotta meg eddig.
- Ugyanaznap, amikor a WestEnd üzlete 1 éves születésnapját ünnepli, a Mammut kávézója pont fél éves működése miatt koccint egy finom Frappuccinoval.
A Starbucks Magyarország egy éves évfordulójának alkalmából kihagyhatatlan akcióval ajándékozza meg vendégeit. 2011. június 14-től 20-ig a Starbucks kávézóiban délután 17 és 20 óra között 50%-os kedvezménnyel vásárolhatunk meg bármely Frappuccino® italkülönlegességet, tetszőleges méretben.
A Starbucks-ról
A Starbucks Coffee Company a kávékülönlegességek világvezető értékesítője, pörkölője és márkája. Egyedülálló Starbucks Élményt nyújt, amely három fő pilléren alapul: termékein, kávéházain és partnerein. Filozófiájuk, hogy egyszerre csak egy vendéget kiszolgálva, egyszerre csak egy csésze kávéra figyelve sikerül mindazt az élményt nyújtaniuk, melyért naponta fogyasztók millióit látják vendégül. A Starbucks 1971-ben egyetlen kávézóval indult, mára pedig világszerte több mint 17.000 üzletében kínálják kizárólag prémium minőségű, 100% Fair Trade Certified presszókávéból készült italaikat. Fennállásuk negyvenedik évében újjáfejlesztett logóval ünnepelnek, mely a jövőre nézve számtalan új lehetőséget ígér. További információért látogassa meg a www.starbucks.hu, illetve a www.starbucks.com oldalakat.
Az AmRest-ről
Az AmRest Holdings N.V. (AmRest, WSE: EAT) az egyik legnagyobb független étterem-üzemeltető Közép-Kelet Európában. Az AmRest 1993 óta építi az ismert márkákból, pl. KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks és Applebee’s láncokból álló portfólióját megbízható franchise és vegyesvállalati partnerkapcsolatai révén. Az AmRest jelenleg több mint 430 kategóriavezető Quick Service és Casual Dining éttermet üzemeltet, köztük a Fresh Point és a Rodeo Drive márkaneveket. A vállalat Lengyelországban, a Cseh Köztársaságban, Magyarországon, Bulgáriában, Szerbiában, Oroszországban és az Egyesült Államokban van jelen. Egy vegyesvállalati megállapodás alapján az AmRest üzemelteti a Starbucks kávéházait a Cseh Köztársaságban, Lengyelországban és Magyarországon. További információért látogassa meg a www.amrest.eu oldalt.
További információk:
Café PR:
Varga Szilvia
PR munkatárs
+36 1 880 3093