A 2010. szeptemberi újrapozícionálás előtt a vállalatcsoport szakemberei alaposan felmérték a fogyasztói elvárásokat, és azoknak megfelelően a Herz nem csak küllemében, de választékában és ízvilágában is jelentős megújuláson esett át, hogy minél jobban igazodjon a korszerű ízlésvilághoz. A Herz termékválasztékának kialakításakor elsősorban azokra a városi fiatalokra gondoltak a promóció szervezői célcsoportként, akik imádnak élni és ez az életmódjukban is tükröződik. Sokat dolgoznak, de emellett az utazásra is jelentős időt fordítanak, így első kézből származó tapasztalataik vannak arról, milyen is egy olasz szalámi vagy egy spanyol kolbász. A Herz újrapozícionálásával sokkal inkább egy életmód-márkaként határozza meg magát.
A fiatal célcsoport maximális elérésének megfelelően a Herz kommunikációs stratégiája is erősen online fókuszú. A nagyobb húsipari márkák közül elsőként indított kifejezetten a Facebookra tervezett promóciós kampányt (Fotózd le a hűtődet!), valamint a napokban induló újabb promóciós aktivitás is erőteljes online jelenlét mellett zajlik.
A "Rámold ki Jamie Oliver raktárát!" címmel futó és 6 hétig tartó sms-játék során minden órában
1-1 Jamie Oliver nevével fémjelzett konyhai eszközt, szakácskönyvet, Herz-terméket, stb. sorsolnak ki a szervezők, így a promóció során több mint 1000 ajándék talál gazdára. A napi nyereményeken felül 10 szerencsés nyertes kapja meg a fődíjat: 1-1 percet tölthetnek el a Jamie Oliver eszközökkel berendezett raktárban, és minden termék, amit ez alatt az 1 perc alatt össze tudnak szedni, a nyertesek ajándéka lesz.
"Jamie Oliver nagy rajongója a mediterrán konyhának és nekünk is vannak olyan új termékeink, amelyek a mediterrán ízvilágot testesítik meg. Pl. a spanyol típusú Chorizo vagy az olasz fűszerezésű Felizzo szalámi. Úgy éreztük, hogy a Jamie Oliver konyhai eszközök modern világa jól illik a megújult Herz márkához, ezért is esett a választásunk ezekre a nyereményekre." – árulta el Pitrik Szilvia, a Herz márkamenedzsere. "A Herz promóció egyik legfontosabb célja, hogy a fogyasztókat a megújult Herz-termékek kipróbálására és újravásárlására ösztönözze. Ennek érdekében országszerte eladáshelyi kóstoltatásokat és mintaosztásokat is szervezünk " – tette hozzá Király Krisztián trade marketing menedzser.
A kampány során klasszikus atl-felületek és online megoldások váltják egymást, emellett közösségi média is szerepet kap a promóció népszerűsítésében. A fődíj átadására, egyben a nagy raktár-kirámolásra az április 29-én tartandó zárórendezvényen került sor.