A legnagyobb hazai márkák sikerének és Magyarország turisztikai vonzerejének titkára derül fény 2011. június 3-án a MagyarBrands program idei első konferenciáján, amely a Dining Guide Food Show nyitóeseményeként kerül megrendezésre. A szimpóziumon ismert hazai szakértők, kutatók és vállalatok képviselői vitatják meg a gasztromarketing legfontosabb kérdéseit a Millenáris Parkban június első péntekjén.
A legnagyobb hazai márkák sikerének és Magyarország turisztikai vonzerejének titkára derül fény 2011. június 3-án a MagyarBrands program idei első konferenciáján, amely a Dining Guide Food Show nyitóeseményeként kerül megrendezésre. A szimpóziumon ismert hazai szakértők, kutatók és vállalatok képviselői vitatják meg a gasztromarketing legfontosabb kérdéseit a Millenáris Parkban június első péntekjén.
Vajon még mindig a paprika országa vagyunk? Mit és hogyan esznek a magyarok? Hogyan választunk éttermet és mitől lehet sikeres egy gasztrobrand? Mi a titka a Törley, a Tokaji, a Gyulai vagy a Kalocsai sikerének? Van lehetősége Magyarországnak arra, hogy a régió kulináris fővárosává váljon? Mindez kiderül a „Mit esznek rajtunk?” címmel megrendezett konferencián.
A szimpóziumon választ kapunk a többi között arra, hogy mit tehetnek az egyes brandek tulajdonosai azért, hogy sikeressé és ismertté váljanak hazánkon belül és kívül, milyen innováció figyelhető meg a fogyasztói termékek piacán és milyen trendek jellemzőek napjaink kulináris világában.
Az eseményen előadást tart: Wiszkidenszky András, a Dining Guide kiadója és zsűri elnöke, Kincses Márk, a Magyar Turizmus Zrt. marketing stratégiai titkára, Kozák Ákos, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyvezető igazgatója, László Géza, a Business Superbrands Szakértői Bizottság tagja, Eran Yasur, a Forum Publishing Ltd. kiadója, Aczél László, a Young & Rubicam vezérigazgatója, valamint Dr. Törőcsik Mária, a Pécsi Tudományegyetem Marketing tanszékének tagja.
Az előadásokat követően egy kerekasztal beszélgetés zárja a rendezvényt, amelyen a Pick, Kalocsai, Tokaji, Törley és Gyulai vezetői vitatják meg a népszerű hazai márkák brandépítésének lehetőségeit, a gasztromarketinget érintő aktuális kérdéseket.
A konferencia vendégeit az előadások után a Dining Guide Food Show-n és a Budai Gourmet fesztiválon látják vendégül.
A MagyarBrands Konferencia idei témaválasztása szorosan kapcsolódik a Dining Guide Foodshow programjához, amelyet a Budai Gourmet fesztivállal egy helyen és egy időben rendeznek meg 2011. június 3. és 5. között a Millenáris Parkban. Az eseményen hirdetik ki első alkalommal Közép-Kelet-Európa TOP10 éttermét, akik év végéig küzdenek majd a régió legjobb éttermének járó CEEFOOD (Central and Eastern Europe Food) díjért, valamint nyilvánosságra hozzák 2011 TOP10 magyarországi éttermek listáját. Az esemény a térség legnevesebb séfjeit, szakembereit és ínyenceit hozza el Budapestre, blogkóstolóval, főzőbemutatókkal, csokimanufaktúrák előadásaival és számos vonzó programmal várják az érdeklődőket. A szervező Dining Guide étteremkalauz nem titkolt célja, hogy a rendezvényeknek köszönhetően Budapest a régió kulináris fővárosává váljon.
További információ és jelentkezés a konferenciára: www.magyarbrands.hu
Jegyvásárlás a Dining Guide Food Showra: https://diningguide.jegy.hu/select.php
Sajtóinformáció:
Antik Dalma pr menedzser +36 30 513 1803 | Horváth Eszter pr menedzser +36 30 630 6437 |